מבראוניז ועד קינוחי כוסות: רעיונות לקינוחים לאירוע ביתי

אם אתם מתכננים אירוע ביתי ואתם רוצים שהקינוחים שתגישו יהיו ללא מוצרים מהחי – חשוב שכבר תתחילו להבין איזה קינוחים אתם רוצים להגיש באירוע. קינוחים טבעוניים יכולים להיות נפלאים עבור לא מעט אנשים וכאשר אנחנו מכינים אותם הם יוצרים חוויה של בריאות וטעם טוב, למרות שאין בקינוחים חמאה או חלב, שוקולד חלב או שאר מרכיבים מן החי.

בעולם הטבעונות אפשר למצוא קינוחים טובים במיוחד למרות שאין בהם ביצים חלב ושאר מרכיבים המגיעים מן החי. אז איזה רעיונות יש לקינוחים טבעוניים? הנה כמה הצעות נחמדות:

קינוחי גרנולה ואגוזים בכוסות

מי שירצה, יוכל לבחור שוקולד ללא חלב וללא גלוטן ולהניח שכבות-שכבות של מרכיבים כמו גרנולה בתחתית הכוס, חלב קוקוס סמיך ומתוק באמצע הכוס ואגוזים בחלק העליון עם זיגוג דבש. קינוח גרנולה, חלב קוקוס ואגוזים יאפשר לכם להנות מקינוח מושלם.

עוגיות גרנולה

הכינו תערובות גרנולה דבש ואגוזים עבור בראוני טבעוני מתוק. התערובת צריכה להיות דביקה ולהכיל טעם מתוק באמצעות דבש או מייפל אותה מוסיפים לתערובת. את העוגיות אופים בתבנית מרובעת וחותכים לבאורניז מרובעים ונחטפים.

קינוחי פירות

עולם הטבעונות גדוש במגוון רחב של פירות אותם אפשר להגיש לאורחים. מפירות ניתן להכין מגוון רחב של מנות אחרונות החל מסלט פירות ואגוזים מסוכרים  עד הכנה של סושי פירות אותו מכינים באמצעות פירות חתוכים דק המאוגדים יחד אל רול ממש כמו של סושי. את הסושי פירות מגלגלים וחותכים לרוחב ובכך יוצרים סושי פירות מושלם שמאפשר טעימה מכל הפירות יחדיו בביס אחד.

קינוחי קוקוס

קוקוס הוא אחד המרכיבים שמשתמשים בהם לא מעט בעולם הטבעונות. מהפרי הטעים הזה מכינים גבינה ויוצרים מגוון רחב של מאכלים. אם תבחרו חלב קוקוס ותשתמשו בקוקוס עצמו כדי להכין קינוחים – תגלו שאתם מצליחים להשיג מגוון רחב של עוגיות, עוגות בראוניז ושאר קינוחים מעוצבים עשויים קוקוס.

מלבי

מלבי טבעוני יכול להיות צבעוני וטעים ואפשר להכין אותו ממרכיבים שאינם מן החי. כיום אפשר להכין מלבי עם חלב שקדים, חלב קוקוס, חלב סויה ושאר מרכיבים שאפשר להרתיח ולגבש למרקם של מלבי. על הקינוח אפשר לבזוק מי ורדים או סירופ תות וכל מה שאוהבים.   מומלץ להוסיף מעל המלבי אגוזים קצוצים.

קינוח אגוזים ותמרים

אגוזים ותמרים יכולים להיות תוספת מופלאה על שולחן קינוחים. מדובר בקינוחים "של פעם" שכולם אוהבים. כדי להכין לוקחים תמר, מוציאים לו את הגלעין ומכניסים פנימה אגוז מלך. התוצאה תהיה מתוקה וכיפית עם קינוח שכיף להגיש  ליד כוס תה.

לסיכום, כיום יש לא מעט קינוחים טובים שאפשר להכין בעולם הטבעונות. אם תהיו יצירתיים תוכלו לשמור על כללי הטבעונות ולהנות מחיים בריאים ומתחשבים.

מאמרים נוספים

לחיות טבעוני

נגישות